Blind Man

Jag har en sån enorm lust att skriva något, men jag vet inte vad. Då menar jag naturligtvis skriva något vettigt och inte ett jävla blogginlägg, jag hävdar fortfarande att bloggande är för personer med stort ego och lite vett. Det kanske verkar lite som dubbelmoral att jag skriver så när jag har en egen blogg, men folk som känner mig vet att "stort ego och lite vett" beskriver mig ganska bra.

Eftersom min kreativitet totalt har dött och jag inte har skrivit något vettigt på flera månader så tänker jag försöka mig på en nystart här på bloggen (det är väl typ den tredje i ordningen). Ett blogginlägg är ju iaf lätt att skriva. Det är bara att ordbajsa om sitt totalt meningslösa liv, av någon anledning finns det alltid någon jävel som tragglar sig igenom skiten. Folk verkar känna sig tvungna att läsa totalt ointressant skräp bara för att de känner personen som skrivit det. Min blogg är det perfekta beviset för detta. Det fanns några stackars satar som brukade följa den på den tiden jag uppdaterade den regelbundet (det var innan jag sålde min själ till KTH) trots att mina inlägg oftast handlade om att förolämpa läsaren. Antingen följde folk den av pliktskyldighet eller så råkar min bekantskapskrets till större delen bestå av självplågare.

Det var allt för den här gången, om du orkat ta dig såhär långt är jag imponerad. Var det värt det? Du kan iaf glädja dig med att du matat mitt ego genom att höja besökssiffran. Känns det bra att ha varit delaktig i att göra mig till en lite jobbigare människa?



Kommentarer
Postat av: Björn Dahlgren

Oh holy crap... Innebär detta att jag måste utvidga min nördighet för att fortfarande kunna triumfera ditt ego?

2009-06-11 @ 22:30:32
URL: http://dahlgren.at
Postat av: Cesar

Nej, din nördighet har ett ganska stort försprång :P

2009-06-11 @ 22:46:19
URL: http://kaeser.blogg.se/
Postat av: annika

du är en störd man

2009-07-01 @ 13:53:24
Postat av: Cesar

Det stämmer inte riktigt Annika. Jag skulle nog vilja påstå att jag är en VÄLDIGT störd man.

2009-07-01 @ 14:31:59
URL: http://kaeser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0