Can't Get Through

Är det bara jag som börjar känna att det är dags att det kommer en seriös konkurrent till Ticnet? Jag har fyra gånger köat på deras hemsida för att få tag på biljetter till olika konserter. Exakt noll gånger har jag lyckats få tag på biljetter. En av gångerna berodde det på att deras server kraschade och när jag köade för AC/DC-biljetter släpptes biljetter till en extrainsatt konsert 20 minuter efter att de ordinarie biljetterna släpptes. Detta innebar att alla som varit ambitiösa och satt framför datorn klockan nio när de ordinarie biljetterna släpptes satt i kö när extrabiljetterna släpptes och missade chansen att köpa dessa.

Min tröst för att jag inte fick någon Rammstein-biljett idag blev att jag istället köpte en biljett till Neckbreaker's Ball. Istället för att pröjsa 600 för att se Rammstein och något värdelöst förband pröjsar jag 290 för att se DevilDriver, Arsis, Scar Symmetry och Behemoth. Dessutom slapp jag stötta vidriga Ticnet eftersom biljetterna köptes genom Tickster.

Kommentarer
Postat av: annika

haha okej, du är han o jag glans.. misantroper

2009-09-24 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0